Αποστολή & Επιστροφές
Πληροφορίες Αποστολής και Κόστος Μεταφορικών
Οι αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα και κατόπιν συνεννόησης στο εξωτερικό. Τα προϊόντα μας αποστέλονται με ΕΛΤΑ ή ACS Courier.
Τα έξοδα αποστολής (μεταφορικά) διαμορφώνονται ως εξής:
- Δωρεάν για αγορές άνω των 49€ έως 2kg.
- Για αγορές κάτω των 49€ τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται στα 3€ για αποστολές εντός Θεσσαλονίκης και 5€ για την υπόλοιπη Ελλάδα.
- Για αποστολές άνω των 4kg υπάρχει μία επιπλέον επιβάρυνση 1€ ανά κιλό ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας.
Χρόνος Αποστολής και Παραλαβής της Παραγγελίας
Κάθε προϊόν αποτελεί προσωπική μας δημιουργία, η οποία σχεδιάζεται και κατασκευάζεται με μεράκι και υπομονή.
Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να παραδίδουμε σύντομα τις παραγγελίες στις εταιρείες courier με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Αυτό εξαρτάται από την διαθεσιμότητα των προϊόντων την οποία μπορείτε να ελέγχετε πριν την αγορά. Σε κάθε περίπτωση εξαρτάται επιπλέον από την διαθεσθιμότητα των υλικών, τα οποία αγοράζουμε από τους προμηθευτές μας, καθώς και από τον χρόνο κατασκευής του εκάστοτε προϊόντος.
Μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στο courier, θα ειδοποιηθείτε μέσω email για τον κωδικό αποστολής. Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στις ιστοσελίδα της εταιρίας courier με την οποία έγινε η αποστολή.
Η παραλαβή του προϊόντος συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής. Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις.
Η ώρα παράδοσης εξαρτάται κάθε φορά από την διαδρομή του courier και δεν δύναται να είναι γνωστή κατά την αποστολή της παραγγελίας.
Σημειώστε πως οι εταιρείες courier αποτελούν εξωτερικό συνεργάτη του ARDS.GR. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραδώσουν το δέμα σας το συντομότερο δυνατό. Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το courier μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30231 700 6969, ώστε να λύσουμε μαζί το θέμα που έχει προκύψει.
Επιστροφές προϊόντων – Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Πολιτική Επιστροφών
Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
Όροι Επιστροφής
- Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
- Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση και το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί..
- Το προϊόν προς επιστροφή να συνοδεύεται με την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο.
Διαδικασία Επιστροφής
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, προτείνετε να επικοινωνείτε πριν από κάθε επιστροφή τηλεφωνικά μαζί μας στο +30231 700 6969, έτσι ώστε οι λεπτομέρειες της επιστροφής να κανονιστούν με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.
Οδηγίες
Συσκευάστε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το κουτί με το οποίο έγινε η αποστολή από εμάς. Τοποθετείστε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. Στη συνέχεια αποστείλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψη Τμήματος Επιστροφών. Με το που θα λάβουμε το δέμα σας θα δρομολογήσουμε την αντικατάστασή του (εντός 3 εργάσιμων ημερών) ή την πίστωση της αξίας του (εντός 10 εργάσιμων ημερών).
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής/αλλαγής οφείλετε σε λάθος του ARDS.GR ή σε ελαττωματικό προϊόν, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το ARDS.GR, διαφορετικά τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, ή το προϊόν φτάσει σε εμάς αλλοιωμένο, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Αποστολές στο Εξωτερικό
Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής και στο εξωτερικό για τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Στην περίπτωση αυτή τα μεταφορικά είναι 15 ευρώ για δέματα έως 2 κιλά, ενώ δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή. Στην περίπτωση που θέλετε η παραγγελία σας να αποσταλεί στο εξωτερικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email.
Shipping & Returns
Shipping and Transportation Information
Shipments are made throughout Greece and after consultation abroad. Our products are shipped by ELTA or ACS Courier.
The shipping costs (shipping) are as follows:
• Free for purchases over € 49 up to 2kg.
• For purchases under € 49, shipping costs are € 3 for shipments within Thessaloniki and € 5 for the rest of Greece.
• For shipments over 4kg there is an additional charge of € 1 per kilo regardless of the amount of the order.
Shipping and Receipt Time of the Order
Each product is our personal creation, which is designed and manufactured with passion and patience.
We make every effort to deliver the orders to the courier companies we work with as soon as possible. This depends on the availability of the products that you can check before buying. In any case, it also depends on the availability of the materials, which we buy from our suppliers, as well as the manufacturing time of each product.
Once the parcel is delivered to the courier, you will be notified via email about the shipping code. Then you can follow the progress of your parcel on the website of the courier company with which the shipment was made.
The product is usually picked up on the next business day of shipment. Some islands and remote areas may need an extra day of work. There are no deliveries on weekends.
Delivery time depends each time on the courier route and cannot be known when the order is shipped.
Note that courier companies are an external partner of ARDS.GR. We make every effort to deliver your parcel as soon as possible. If, however, you encounter any problem with the courier, do not hesitate to contact us at +30231 700 6969, so that we can resolve the issue together.
Product Returns – Right of Return
Return Policy
Due to the nature of e-shopping, it is possible that the final recipient’s expectations of the product of his choice will not be met due to the lack of physical contact with the item to be purchased.
Terms of Return
• The date of receipt of your order with the date of submission of the application for return should not exceed 14 calendar days.
• The packaging has not been violated and is in its original (factory) condition and the product has not been used.
• The product to be returned must be accompanied by the purchase receipt or the invoice.
Return Procedure
For your best service, we suggest that you contact us by phone before any return at +30231 700 6969, so that the details of the return can be arranged in the best possible way.
Instructions
Pack the product in a larger box so that it is protected during shipment. We suggest you use the box with which we were shipped. Insert in the package a document in which you give us the way in which you wish to resolve the financial outstanding, if the product is deemed fit for return. Then send the parcel, through the courier agency from which you received your order, to the Department of Returns. As soon as we receive your parcel, we will launch its replacement (within 3 working days) or credit of its value (within 10 working days).
If the reason for the return / change is due to an ARDS.GR error or defective product, the return costs are charged to ARDS.GR, otherwise the return costs are borne by the customer.
We would like to point out that in case the product does not meet the aforementioned terms, or the product reaches us damaged, it will be returned to the sender at his own expense.
Shipments abroad
There is also the possibility of sending abroad for most European countries. In this case, the shipping costs are 15 euros for parcels up to 2 kg, while cash on delivery is not possible. In case you want your order to be shipped abroad, please contact us, either by phone or email.